გაკვეთილი იყო სამფაზიანი, მოსწავლეებთან მუშაობისას მასწავლებელმა გამოიყენა შემდეგი ინტერაქტიული მეთოდები: ვ.მ.ვ. (ვიცი,მინდა ვიცოდე,ვისწავლე);ასოციაციური რუკა; T - სქემა; კითხვათა ნიშანთა სისტემა.
ნანა მასწავლებლის წინასწარი დავალებით მოსწავლეებს ჰქონდათ მოძიებული მასალა შემდეგ თემებზე : მონღოლები ,არაბები და თურქ-სელჩუკები. გაკვეთილის დაწყებისთანავე მოსწავლეები დაიყვნენ ჯგუფებად და პრეზენტაციის სახით წარადგინეს თავისი ნამუშევრები.
გაკვეთილის ბოლოს მოსწავლეებმა გაავლეს პარალელები წარსულსა და აწმყოს შორის, განიხილეს საქართველოს ,,ქართლის ცხოვრებისეული” დახასიათება და იმსჯელეს ჩვენი ქვეყნის ამჟამინდელ მდგომარეობაზე.
გაკვეთილს ესწრებოდა მ.ნინიაშვილი
გაკვეთილის ამსახველი ფოტო მასალა იხილეთ : http://picasaweb.google.com/nanabichashvili/CjAzhH?feat=directlink
No comments:
Post a Comment